Färskt bajs säljes

För att knyta till den förra bloggen att jag tänker på saker ingen anna tänker på så kommer vi in på ämnet BAJS. Nyligen vid en demonstration började folk kasta bajs, människo bajs på polisen. Och det är ganska äkligt i sig, men mina tankar skuttar då direkt vidare till logistikproblemet vid en sådan aktion.

Vad säger de som anordnar en sådan aktion till sina demonstrater? -på torsdag ska vi demostrera, så jag vill att alla bajsar i en på eller i lite gladpack och sedan tar med det i fickan så vi kan kasta på polisen? Samtidigt är det ung 35 grader i solen så att stå där med bajs som saktar förångar i innerfickan kan inte vara det mysigaste. Eller hur bär sig dessa männoskor åt? Har dom ett litet stånd mitt i demonsrationen eller kanske en korv låda på magen... -Färskt bajs, säljes...

Hur ,vad och varför? Varför är kanske inte så svårt att lista ut, de vill förnedra, men det som jag sökt svaret på är hur. Tyvärr kan jag inte ge er eller mig något svar, trots att jag funderat och diskuterat detta i några dagar nu, så om någon har lösningen hur dessa demonsrtatnter bär sig åt i organisering och logistik av detta bajs problem så kommentera gärna.

/en full uki, men jag skulle skrivit detta i nyktert tillstånd oxå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

UKI - ONWARDS... ALWAYS.

samhällsdebatör och allmänt skitsnack om folk, fä och olika publikationer och åsikter. För att recitera KSMB - jag skrivervad jag vill!!

RSS 2.0