På väg till Mexico

Tja vad kan man säga. Jag sitter på arlanda. På väg till mexico. Något som jag uttalat är min första igenlite semester på 8 år. Men det började inte så bra. .... Jag glömde passet.... jättefint. Åker buss från Övik till Umeå för att sedan ta flyget till bromma vidare till malmö. Där var det tänkt att jag skulle övernatt för att sedan kl 11 kliva på flyget från kastrup till Atlanta för vidare färd till cancun i mexcio... HAHAHA....

På flygplatsen i umeå... Var är mitt pass... varför ligger det hemma i byrålådan??? Tja vad kan man säga. Ringa mamma. Ringa Jetpack. Dom ville ha 2800 kr för att fåt det till kastrup "kanske" innan 11.00 humm... panik. Planet lyfter om 10 min dom håller gaten för min skull. Samtidigt ser jag att SAS resenärerna (jag skulle flyga malmöaviation) börjar skruva på sig... Mitt plan, sista för kvällen för malmöaviation... deras plan (sas planet alltså) är inställt och kanske kommer det inga fler under kvällen!!!!


Snabbt beslut. Hitta alternativ resväg... Flyg arlanda... kanske.... sj till malmö... kanske....

Jo tackade nej till att resa med det planet jag skulle med. Och snabbt över till SAS disken. TA MIG TILL MALMÖ.. INNAN 8.00 I MORGON.

Tja ett plan som skulle flyga från luleå landade lyckligtsvis på TEG (umeå) flygplats för att ta upp några stackars själar... Hamnade på arlanda kl 22.30 SJ till malmö... Gick 22.30 han inte med... Nästa flyg 06.00 boka köpa klart.

Tja medans jag väntade i umeå på det senare SAS flyget körde min bror upp passet till umeå.. Så kan det gå. Nu sitter jag här, utvilad ?? eller, och ska strax borda planet till malmö...

Fortsättning följer ... kanske.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

UKI - ONWARDS... ALWAYS.

samhällsdebatör och allmänt skitsnack om folk, fä och olika publikationer och åsikter. För att recitera KSMB - jag skrivervad jag vill!!

RSS 2.0