Är det dags igen?

Tja vad kan man säga, sedan sist när jag kom på mig själv att jag satt fast i ett hamsterhjul och bara trappade av tiden, iväntan på att den skulle börja om, har mitt liv förändrats. Kanske var det insikten jag behövde för att kunna släppa och gå vidare. Och det gjorde jag. Plaff..... så låg jag där igen, platt på marken totalt utsalgen men på ett possitivt sätt. Någon har traskat in i mitt liv. Det märkliga i denna storry är att denna tjej har funnits runt om mig i något år, men vi har aldrig riktigt pratat. Så en dag så pratade vi. Och sen pratade vi. och sen pratade vi. På något sätt känns det så märkligt naturligt, vi har gått igenom allt som man normalt inte går igenom innan man börjar känna varandra. Sen började hon att sova över hos mig, inte för att ha sex, utan för att vi skulle kunna prata mer.

Nej faktiskt så tror jag att jag är fast igen, ett nytt hamsterhjul, fast denna gång så är det inte för att få tiden att börja om. Uten nu är det för att jag är full av energi och vet inte vad jag ska göra av den.
Pezster
2008-12-09 @ 12:41:38
URL: http://aku.blogg.se/

Redo att hoppa utför stupet igen :) Så jävla skönt! Kör på broder!

Lisa*
2008-12-16 @ 01:14:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25989

Just när det händer så där, det är ju drömmen. Perfekt!!

Alina
2008-12-16 @ 01:19:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Godnatt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

UKI - ONWARDS... ALWAYS.

samhällsdebatör och allmänt skitsnack om folk, fä och olika publikationer och åsikter. För att recitera KSMB - jag skrivervad jag vill!!

RSS 2.0