Tänkte börja blogga!!!

Jaha, Jag tänkte försöka börja blogga... Varfördå frågar man sig. Jo jag tror att jag har mycket att berätta och tror att folk är intreserad av vad jag har att berätta. Normalt är jag ganska full av skitsnack, men jag kan vara ganska så saklig och analytisk i många sammanhang.

Nästa fråga jag borde ställa mig själv är ifall någon nånsin kommer att läsa det här? Och mitt svar är, kanske, vet inte bryrmig inte. Det är ju klart att det alltid kul ifall någon läser, men man ska förvänta sig det sämsta. Det är iofs lite cyniskt och pessemistiskt, men... man kan inte bli besviken på så sätt. Och kastar man sig ut och skriver bloggar på den största samlade informations samligen mänskligheten någonsin har skapat så ska man inte ha så stora förhoppningar.

Tja, det var nog allt för nu. Jag ska strax på krogen och kommer kanske att skriva lite till efter jag kommit tillbaka

/Uki



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

UKI - ONWARDS... ALWAYS.

samhällsdebatör och allmänt skitsnack om folk, fä och olika publikationer och åsikter. För att recitera KSMB - jag skrivervad jag vill!!

RSS 2.0